Política de Privadesa

La seva privadesa ens mereix tot el respecte; per això hem redactat aquesta política de privadesa per proporcionar-li informació sobre les dades personals que recopila Ballbé Defensa Legal&Compliance a través de les nostres interaccions amb vostè, i sobre com fem servir aquestes dades i amb quina finalitat.
Tingueu en compte que, quan ens referim a «dades personals», estem fent referència a tota informació sobre una persona física (no a una empresa) identificada o la identitat de la qual es pugui determinar.

Qui és el responsable del tractament de les vostres dades?
 El responsable del tractament de les seves dades és Víctor Ballbé Sanféliz, advocat col·legiat per l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) amb núm. 41.951, amb DNI 47924585-Z, llicenciat en dret per la Universitat de Barcelona (Espanya) amb domicili professional a la Via Augusta nº29, 6a Planta, 08006, Barcelona, ​​amb telèfon 677140801 i mail info@ballbe.es, actuant en endavant sota la marca Ballbé Defensa Legal&Compliance.

Quines dades personals recopila Ballbé Defensa Legal&Compliance?
 Les dades que recopilem són les necessàries per poder prestar-li els serveis d’assessorament legal i defensa lletrada per als que vostè, o l’entitat o organització per a la qual treballa o col·labora, ens ha contractat o ha mostrat interès. Les categories de dades que recopilem poden comprendre:

  • (i) identificació (nom i cognoms, NIF, adreça postal, telèfons, correu electrònic, etc.);
  • (ii) característiques personals (estat civil, data i lloc de naixement, edat, sexe i nacionalitat);
  • (iii) dades bancàries (per a la realització de pagaments).
En cas que ens remeti el seu cv, les dades que recopilem són acadèmiques i professionals: formació/titulacions, historial d’estudiant, experiència professional, pertinença a col·legis o associacions professionals, en el cas dels processos de selecció.

Amb quina finalitat tractem les vostres dades?
 A Ballbé Defensa Legal&Compliance tractem les dades que ens proporcioni amb les finalitats següents:

  • 1. Finalitats relacionades amb la relació contractual que l’uneix amb Ballbé Defensa Legal&Compliance: Prestar-li els serveis d’assessorament legal i defensa lletrada per als que vostè, o l’entitat o organització per a la qual treballa o col·labora, ens ha contractat o ha mostrat interès .
Aquest tractament és necessari per mantenir les relacions indicades. En cas que s’oposi al tractament de les vostres dades, no podrem mantenir la relació comercial, contractual o de col·laboració que correspongui.
  • 2. Finalitats basades en l’interès legítim de Ballbé Defensa Legal&Compliance:
    • Complir les obligacions legals i fiscals que siguin aplicables, com ara la normativa aplicable en matèria de prevenció de blanqueig de capitals i finançament del terrorisme.
  • 3. Finalitats basades en el vostre consentiment exprés Posar-nos en contacte amb vós a efectes d’oferir-vos els nostres serveis.
 Remetre periòdicament comunicacions electròniques sobre serveis, esdeveniments i notícies relacionades amb la nostra activitat professional, llevat que se’ns indiqui el contrari.
En el cas que ens remeti el seu cv, tractarem les seves dades per tal de valorar i gestionar la seva sol·licitud d’ocupació i, si escau, dur a terme les actuacions necessàries per a la selecció i contractació de personal, a fi d’oferir-vos llocs que es ajusteu al vostre perfil. Llevat que s’indiqui el contrari, l’aportació de les dades requerides és necessària, per la qual cosa la seva no-aportació impedirà la continuïtat del procés de selecció.

A quins destinataris es comunicaran les vostres dades? 
Les vostres dades es comunicaran únicament als organismes públics i judicials competents, i només quan Ballbé Defensa Legal&Compliance tingui l’obligació legal de fer-ho.
Així mateix, us informem que determinats proveïdors de serveis de Ballbé Defensa Legal&Compliance, nacionals i internacionals, poden tenir accés a les vostres dades i tractar-les en nom i per compte de Ballbé Defensa Legal&Compliance en el marc de la vostra prestació de serveis (empreses de serveis administratius, assessoria fiscal etc.).

Quins són els vostres drets en facilitar-nos les vostres dades?
 Podeu exercir els vostres drets d’accés, portabilitat, rectificació, supressió, limitació i oposició a no ser objecte d’una decisió basada únicament en el tractament automatitzat. Així mateix, podreu revocar en qualsevol moment el consentiment prestat.
El dret d’accés us permet conèixer i obtenir gratuïtament la informació sobre les vostres dades de caràcter personal sotmeses a tractament.
El dret de portabilitat us permet sol·licitar el lliurament de les vostres dades en un format estructurat d’ús comú i de lectura mecànica i interoperable o, sempre que la tecnologia ho permeti, a que transmetem directament les vostres dades a un altre responsable.
El dret de rectificació permet corregir errors, modificar les dades que resultin ser inexactes o incomplets i garantir la certesa

Abrir chat
Hola 👋
¿En qué puedo ayudarte?